Ready-made
(αγγλ.= έτοιμο (αντικείμενο)). Στην τέχνη του 20ου αιώνα, κάθε καθημερινής χρήσης, συνήθως μαζικής παραγωγής, αντικείμενο που «αναγορεύεται» σε έργο τέχνης από έναν καλλιτέχνη. Ο Μ. Ντυσάν, που θεωρείται και ο πατέρας του είδους, έκανε διάκριση ανάμεσα σε ready-mades και objets trouves, υποστηρίζοντας ότι τα ready-mades δεν έχουν σχέση με κριτήρια γούστου ή αισθητικής αλλά αποτελούν «τέχνη» μόνο και μόνο γιατί έχουν επιλεγεί γι’ αυτό το σκοπό από τον καλλιτέχνη. Αρκετοί καλλιτέχνες της εποχής μας έχουν χρησιμοποιήσει τα ready-mades σαν στοιχεία του έργου τους (Ποπ Αρτ).