«…Τα εξπρεσσιονιστικά στοιχεία του σχεδίου, τα οποία αποτυπώνουν τις χειρονομίες γραφής και εικαστικής απόδοσης του κάθε θέματός της, συνοδεύονται από εντάσεις του χρώματος που μεταδίδουν δράση, κίνηση, παλμό και ζωντάνια ...», Αθηνά Σχινά
«Δράση, κίνηση, χρώμα, φως: Τα θεμελιακά –από την αρχή της σταδιοδρομίας της εμπεδωμένα- χαρακτηριστικά της εικαστικής γραφής της Νικολέττας Αντωνοπούλου είναι αρμονικά ενορχηστρωμένα στα ιστιοπλοϊκά σκάφη, στα windsurfs, στην Ιππασία, στα ατέλειωτα παιχνίδια των πουλιών.
…κίνηση, φως, χρώμα, παλμός ορίζουν συνθέσεις στο ευρηματικό μεταίχμιο ανάμεσα στην παραστατικότητα και στην αφαίρεση. Μεταίχμιο κατ’ εξοχήν εμπνευσμένο που επαληθεύει τις ικανότητες της δημιουργού…», Δρ. Ντόρα Ηλιοπούλου- Ρογκάν
«…Οι συνθέσεις της, που καθορίζονται από τη γνώση του χώρου και του σχεδίου, την ισορροπία της οργάνωσης, κατορθώνουν να αποδίδουν την ατμόσφαιρα των αθλητικών χώρων, την ένταση του αθλητικού σώματος, την έκφραση του προσώπου, το πνεύμα της άμιλλας. Στο ζωγραφικό έργο, διαπιστώνονται επιδράσεις από τον ιμπρεσσιονισμό, τον εξπρεσσιονισμό και την αμερικάνικη μεταπολεμική τέχνη.
Αυτό που κυριαρχεί στα έργα της, τα οποία συνήθως παρουσιάζονται σε θεματικές ενότητες, είναι η κίνηση και η δράση, που αποτυπώνονται κυρίως στα πρόσωπα και τα σώματα των αθλητών που απεικονίζει στους πίνακές της.
Στοιχεία που αποδίδονται με εξπρεσιονιστική διάθεση, γρήγορη, ελεύθερη και δυναμική πινελιά, πλαστικότητα και έντονες χρωματικές διαβαθμίσεις», Πέγκυ Κουνενάκη
«…Με δυνατές πινελιές και ελεύθερες κινήσεις, που υπαγορεύονται από το συναίσθημα της συλλήψεως της στιγμής, που θέλει να αποτυπώσει, δίνει με επιτυχία το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα της αρμονίας στο χρώμα και του ρυθμού, που υποκρύπτει γνώση σχεδίου και οργάνωση της συνθέσεως…», Βάσος Κουντουρίδης